: Dominika Svobodová
: 4. ročník
Hlavným cieľom bolo vytvoriť dostatočne atraktívny a podnetný priestor za využitia moderných technológií, napr. virtuálna realita, 3D tlačiarne, hologramy. Najväčšie zastúpenie v novom školskom klube majú multifunkčné učebne, ktoré sa dajú pretvoriť na otvorený priestor podľa potreby. Prevádzkovo je však budova rozdelená na časť pre stredoškolákov a časť pre základnú školu, kvôli zachovaní samostatnosti týchto dvoch inštitúcií. Samozrejme tieto časti sú prepojené a je možné budovanie spolupráce medzi žiakmi. Okrem výučbových miestností májú veľký podiel plochy pobytové priestory, slúžiace na regeneráciu a oddych detí. Praktické zručnosti sú obsiahnuté v dielňach a počítačovej miestnosti, s možnosťou využitia už spomínanej 3D tlačiarne na vytvorenie fyzického modelu alebo prototypu. Z priestorov na druhom nadzemnom podlaží sa dá plynulo výjsť na otvorené terasy s možnosťou extenzívnej zelenej strechy. Na tretom nadzemnom podlaží sa z väčšej časti nachádzajú exteriérové plochy aktivít, ako sú rôzne preliezky, minifotbal, oddychové siete a pobytové plochy. Ďalšie aktivity sú umiestnené práve na podzemnom podlaží, a to kino a bouldering v podobe lezeckých stien a rôznych previsov.