: Mega, Pčolková, Rejta
: 5., 6. ročník
: Mgr. art. Zuzana Turlíková, ArtD.
Zadaním predmetu bola každoročná celosvetová súťaž pre študentov, konajúca sa pod hlavičkou International Festival of Creativity – Cannes Lions 2021 s výzvou k tomu, aby dizajnéri ako súčasť kreatívneho priemyslu boli tvorcami budúcnosti. Túto iniciatívu priniesla spoločnosť AKQA, globálna digitálna a komunikačná agentúra. Partnerskou firmou tento rok bola firma LEGO. Tohtoročnou témou Future Lions bolo ukázať, že kreativita je kľúčovým skillset-om k výzve "Rebuild the World" (slogan kampane LEGO z roku 2019). Úlohou bolo použiť silu fantázie a technológie k tomu, aby sme vytvorili kampaň, produkt, riešenie, ktoré podporuje kreativitu pri tvorbe budúcnosti v online aj offline prostredí. Výberového predmetu Tímové projektovanie sa zúčastnilo 15 študentov, ktorí boli rozdelení do 5 tímov. Predmet prebiehal blokovo v priebehu 2 týždňov vo februári 2021. Výstupom predmetu bol storyboard, animácia, prípadne rýchle prototypy z LEGO kociek a pod.
LEGO Plastelína spája dva silné nástroje podporujúce tvorivosť detí: LEGO a plastelínu. Navrhované riešenie predstavuje stroj na vytvorenie náhradných a chýbajúcich kociek z plastelíny s cieľom umožniť neobmedzené budovanie stavieb a objektov.