: Knap, Dudová, Oriešek
: 5., 6. ročník
: Mgr. art. Zuzana Turlíková, ArtD.
Zadaním predmetu bola každoročná celosvetová súťaž pre študentov, konajúca sa pod hlavičkou International Festival of Creativity – Cannes Lions 2021 s výzvou k tomu, aby dizajnéri ako súčasť kreatívneho priemyslu boli tvorcami budúcnosti. Túto iniciatívu priniesla spoločnosť AKQA, globálna digitálna a komunikačná agentúra. Partnerskou firmou tento rok bola firma LEGO. Tohtoročnou témou Future Lions bolo ukázať, že kreativita je kľúčovým skillset-om k výzve "Rebuild the World" (slogan kampane LEGO z roku 2019). Úlohou bolo použiť silu fantázie a technológie k tomu, aby sme vytvorili kampaň, produkt, riešenie, ktoré podporuje kreativitu pri tvorbe budúcnosti v online aj offline prostredí. Výberového predmetu Tímové projektovanie sa zúčastnilo 15 študentov, ktorí boli rozdelení do 5 tímov. Predmet prebiehal blokovo v priebehu 2 týždňov vo februári 2021. Výstupom predmetu bol storyboard, animácia, prípadne rýchle prototypy z LEGO kociek a pod.
Cieľom projektu Let's Play With Food je rozvoj kreativity a zručnosti dieťaťa a rozvoj jeho vzťahu s rodičom. Navrhovaným riešením je proces spoločnej prípravy jedla a následná hra s jedlom ako stavebnicou inšpirovanou LEGOm. Dieťa potrebuje pri tejto aktivite rodiča – spoločne vytvoria stavebné kocky a následne pri ich skladaní dieťa využíva svoju fantáziu a zlepšuje svoje kreatívne a praktické zručnosti.